• Asystent ds. reklamacji i rozliczeń

    Invent Sp. z o. o.

    • Lokalizacja
      Wrocław
    • Poziom stanowiska
      Asystent
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Niewymagane CV
    Opis firmy

    Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

    Nasze mocne strony to przede wszystkim znajomość rynku, zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.
    To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

    Opis stanowiska

    Twoje codzienne zadania:
    - Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń.
    - Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego.
    - Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności.
    - Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT).
    - Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
    - Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę.
    - Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego.

    Wymagania

    Aplikuj do nas, jeśli:
    - Znasz Excela na poziomie bardzo dobrym i potrafisz wykorzystywać go w praktyce.
    - Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia.
    - Wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość.
    - Jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę.
    - Umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań.

    Co oferujemy

    Co oferujemy?
    - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
    - Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop.
    - Pracę stacjonarną, w godz. 8:00-16:00.
    - Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
    - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
    - Brak dress code’u.
    - Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
    - Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.

    RODO

    Informacje Prawne
    Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  • Inne ogłoszenia pracodawcy