• Senior Project Manager (Technical Background)

    SoftServe Poland sp. z o.o.

    • Lokalizacja
      Sofia
    • Poziom stanowiska
      Menadżer
    • Rodzaj umowy
      Kontrakt B2B / Umowa o pracę
    • Model pracy
      Zdalna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    SoftServe is a global digital solutions company with headquarters in Austin, Texas, founded in 1993. Our associates work on 2,000+ projects with clients across North America, EMEA, APAC, and LATAM. We are about people who create bold things, make a difference, have fun, and love their work.

    Big Data & Analytics is the Center of Excellence's data consulting and data engineering branch. Hundreds of data engineers and architects nowadays build Data & Analytics end-to-end solutions from strategy through technical design and proof of concepts to full-scale implementation. We have customers in the healthcare, finance, manufacturing, retail, and energy domains.

    We hold top-level partnership statuses with all the major cloud providers and collaborate with many technology partners like AWS, GCP, Microsoft, Databricks, Snowflake, Confluent, and others.

    Opis stanowiska
    • Be Game Changers who represent our best talent, top contributors, and creative minds in the annual SoftServe Awards
    • Work with a diverse team of professionals in a collaborative enterprise environment
    • Create an exceptional customer experience and impact the company's global success and be recognized by the Customer Hero Program
    • Boost leadership skills with managerial competencies with leadership development programs that enable emerging and mature leaders to deliver more value
    Wymagania
    • Skilled in leading project teams of various sizes with a total headcount of 20+ Engineers
    • Having technical background (Software Engineer, DevOps, Quality Control Engineer)
    • Possessing hands-on experience in key project management areas (with the main focus on Cost management, Scope & Schedule management, Stakeholders management, Risk management, and Quality Management)
    • Showcasing a proven track record of driving the project at each stage of the project life cycle (initiation – planning – execution – monitoring and control-closure)
    • Ability and willingness to go on business trips
    • Strong in leadership skills with the main focus on relationship-building, problem-solving, and decision-making
    • Showing solid organizational skills including attention to detail, the ability to switch focus fast, and a get-things-done approach
    Co oferujemy
    • Have full ownership over the portfolio of back-end services and contribute to protecting Internet users from emerging threats
    • Work with a mature team that has deep technical expertise in the product portfolio
    • Set up new or improve existing SDLC processes to ensure smooth project delivery
    • Be involved in direct communication with the Technical Leadership team on the customer’s side
    • Contribute to the growth of our program portfolio by driving Proof of Concepts implementation in collaboration with stakeholders from the customer side
    • Design and implement products to provide end-users protection before, during, and after cybersecurity threats
    • Detect threats in real time using the largest threat detection network in the world
    • Be focused on providing our customer with top-notch service and at the same time on building a thriving working environment for our team members


    SoftServe is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of race, color, religion, age, sex, nationality, disability, sexual orientation, gender identity and expression, veteran status, and other protected characteristics under applicable law. Let’s put your talents and experience in motion with SoftServe.

    RODO

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:


    a. Administratorem danych osobowych Klienta jest SoftServe Poland sp. z o.o. Jaworska 11-13,
    53-612 Wrocław Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji administratora jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: rkozlo@softserveinc.com

    b. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, wdrożoną Polityką prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług, w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, jak również w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Klienta.

    c. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą podmioty świadczące usługi księgowe, informatyczne, marketingowe, analityczne, prawne.

    d. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    e. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres wykonania umowy, a po jej wykonaniu lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora do retencji danych. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe Klienta podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).

    f. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

    g. Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Kupującego narusza przepisy RODO

    h. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

    i. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym w formie profilowania.

    j. Administrator wdrożył pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz wprowadził kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizuje skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez administratora albo przetwarzający, z którymi administrator ściśle współpracuje.

    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez  SoftServe Poland sp. z o.o. Jaworska 11-13,
    53-612 Wrocław 5222987736  530921969 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  • Dodane: 29.08.2024
    Wygasa: 29.09.2024

    Popularne ogłoszenia