• Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

    Cartrack Polska

    • Lokalizacja
      Warszawa
    • Poziom stanowiska
      Specjalista (Mid / Regular)
    • Rodzaj umowy
      Kontrakt B2B / Umowa o pracę / Umowa zlecenie
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    Cartrack Polska – od ponad 14 lat dostarczamy na terenie naszego kraju autorski i stabilny system telemetryczny do zarządzania pojazdami służbowymi. Jesteśmy stabilną i transparentną firmą technologiczną, która cały czas rozwija i doskonali portfel swoich usług BIG DATA. Dzięki naszym rozwiązaniom przedsiębiorcy i menadżerowie flot mogą redukować bieżące koszty użytkowania pojazdów, zwiększać poziom bezpieczeństwa kierowców oraz poprawiać procesy biznesowe w organizacji.

    Dostarczamy rozwiązań nowoczesnych i intuicyjnych. Z naszych usług korzystają największe floty pojazdów elektrycznych oraz liderzy branż FMCG czy Retail. Nieustannie rozwijamy nasze struktury i dynamicznie rośniemy – dlatego zapraszamy Cię do współpracy.

    Cartrack Polska jest częścią światowych struktur Cartrack Holding – jesteśmy obecni na 23 rynkach, na wszystkich kontynentach. Z naszych usług na całym świecie korzysta już blisko 2 miliony użytkowników. Każdego miesiąca globalnie przetwarzamy ponad 100 miliardów danych!

    Dołącz do firmy o międzynarodowym DNA i know-how. Jako pracodawca z sektora technologii i motoryzacji zapewniamy stabilne zatrudnienie i bardzo kreatywne środowisko pracy pełne wyzwań. Dołącz do naszego zespołu!

    Opis stanowiska

    Przy profesjonalnym wsparciu będziesz rozwijał/a się w zespole, który telefonicznie kontaktuje się z klientem.
    My dostarczymy Ci wszystko - Ty tylko umawiasz spotkania dla mobilnych handlowców.
    Zależy nam na stworzeniu stabilnego rozwijającego się zespołu.
    Przy kompleksowych szkoleniach, lecz bez sztywnych schematów wspólnie odczarujemy telefoniczny kontakt z klientem.

    Wymagania

    Nastawienie na realizację celów
    Zapał do pracy i zorientowanie na wysokie zarobki
    Dar przekonywania i umiejętność używania języka korzyści
    Biegła znajomość języka polskiego
    Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych z klientem biznesowym
    Smykałka do sprzedaży
    Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

    Co oferujemy

    Stabilne zatrudnienie, podstawa + realne prowizje
    Wynagrodzenie podstawowe oraz premię bez limitów za ilość i efektywność umówionych spotkań
    Szkolenia, które przygotują Cię do Twojej pracy
    Wsparcie trenerskie i managerskie
    Możliwość rozwoju w strukturach firmy
    Benefity w postaci opieki medycznej i karty Multisport, dofinansowanie do biletów do kina, bony podarunkowe 

    RODO

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Cartrack Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-781), ul. rtm. W. Pileckiego 67, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym w tym w CV, liście motywacyjnym, formularzu rekrutacyjnym oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa, np. moje zdjęcie, adres zamieszkania, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) Cartrack Polska Sp. z o.o. przetwarza na podstawie przepisów prawa. Zostałem poinformowany, że jeżeli nie chcę, aby przetwarzać dodatkowe dane osobowe, nie umieszczam ich w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz nie podaję podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego. Podanie dodatkowych danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Moja zgoda nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji oraz mogę ją cofnąć w dowolnym momencie.

  • Dodane: 02.09.2024
    Wygasa: 02.10.2024

    Popularne ogłoszenia