• Technical Project Manager

    SoftServe Poland sp. z o.o.

    • Lokalizacja
      Warszawa
    • Poziom stanowiska
      Specjalista (Mid / Regular)
    • Rodzaj umowy
      Kontrakt B2B / Umowa o pracę
    • Model pracy
      Zdalna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    SoftServe is a global digital solutions company with headquarters in Austin, Texas, founded in 1993. Our associates work on 2,000+ projects with clients across North America, EMEA, APAC, and LATAM. We are about people who create bold things, make a difference, have fun, and love their work.

    Big Data & Analytics is the Center of Excellence's data consulting and data engineering branch. Hundreds of data engineers and architects nowadays build Data & Analytics end-to-end solutions from strategy through technical design and proof of concepts to full-scale implementation. We have customers in the healthcare, finance, manufacturing, retail, and energy domains.

    We hold top-level partnership statuses with all the major cloud providers and collaborate with many technology partners like AWS, GCP, Microsoft, Databricks, Snowflake, Confluent, and others.

    Opis stanowiska
    • Support your technical and personal growth – we have a dedicated career plan for all roles in our company
    • Collaborate and deliver the best results to the client
    • Take part in the development of one of the biggest transnational network companies
    • Communicate with world-leading companies and experienced people
    • Share a package of benefits (medical insurance, paid vacation, anniversary gifts, corporate events, foreign language classes)
    • Care about your initiatives – we are always open to them, just come and share your ideas
    Wymagania
    • A graduate with a technical education
    • Possessing a technical background (DevOps, Developer, QA, or similar)
    • Knowledgeable about Agile, Scrum, Waterfall, Kanban methodologies, and issue management systems like Jira and Trello
    • Good at managing multiple small-to-medium products and releases simultaneously
    • Experienced in leading teams to address and manage bugs and customer issues, with a focus on quality management
    • Skilled in conflict mitigation and resolution
    • Having experience in release management
    • Proficient in driving engineering efforts for customer-facing products
    • Eager and willing to learn continuously
    • Fluent in English, with excellent verbal and written communication skills
    Co oferujemy
    • Drive initiatives by identifying opportunities, analyzing information at a high level, making well-informed decisions, and taking responsibility for them with a strong sense of ownership
    • Communicate effectively and manage relationship setup and maintenance
    • Understand the client's business needs and align the project team's efforts accordingly
    • Contribute to project growth and success, including recruitment and maintaining team balance
    • Manage risks and ensure quality across all project aspects
    • Focus on customer satisfaction, profitability, and revenue growth
    • Ensure delivery excellence by balancing these priorities on a day-to-day basis
    • Work a schedule from 12:00 to 21:00 CET


    SoftServe is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of race, color, religion, age, sex, nationality, disability, sexual orientation, gender identity and expression, veteran status, and other protected characteristics under applicable law. Let’s put your talents and experience in motion with SoftServe.

    RODO

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:


    a. Administratorem danych osobowych Klienta jest SoftServe Poland sp. z o.o. Jaworska 11-13,
    53-612 Wrocław Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji administratora jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: rkozlo@softserveinc.com

    b. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, wdrożoną Polityką prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług, w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, jak również w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Klienta.

    c. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą podmioty świadczące usługi księgowe, informatyczne, marketingowe, analityczne, prawne.

    d. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    e. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres wykonania umowy, a po jej wykonaniu lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora do retencji danych. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe Klienta podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).

    f. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

    g. Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Kupującego narusza przepisy RODO

    h. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

    i. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym w formie profilowania.

    j. Administrator wdrożył pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz wprowadził kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizuje skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez administratora albo przetwarzający, z którymi administrator ściśle współpracuje.

    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez  SoftServe Poland sp. z o.o. Jaworska 11-13,
    53-612 Wrocław 5222987736  530921969 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  • Dodane: 29.08.2024
    Wygasa: 29.09.2024

    Popularne ogłoszenia