• Asystent Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Invent Sp. z o. o.

    • Lokalizacja
      Wrocław
    • Poziom stanowiska
      Asystent
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Niewymagane CV
    Opis firmy

    Dołącz do zespołu Invent!

    Szukamy Asystenta Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna)

    Kim jesteśmy? Invent Sp. z o. o. to lider w branży inwentaryzacji. Działamy w Polsce i za granicą – od Niemiec i Austrii po Francję, Czechy czy Włochy. Wyróżnia nas ponad 20-letnie doświadczenie, zaangażowanie i profesjonalizm.

    Opis stanowiska

    Kogo szukamy?

    - Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (min. B1)?

    - Lubisz pracę z ludźmi i czerpiesz z niej satysfakcję?
    - Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku?

    Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – aplikuj już teraz i dołącz do Invent.

    Jakie będą Twoje zadania?
    - Kontakt z klientem zewnętrznym w zakresie planowania inwentaryzacji i innych spraw organizacyjnych.
    - Koordynowanie, organizacja i czynne uczestnictwo w spotkaniach zarówno klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.
    - Zapewnienie właściwego i terminowego przepływu korespondencji i dokumentacji.
    - Uczestniczenie w przygotowywaniu planów inwentaryzacji dla klientów zgodnie z wytycznymi.
    - Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy.
    - Realizacja projektów w zakresie organizacji pracy.
    - Rezerwacja obiektów noclegowych dla zespołów realizujących projekty w Europie.

    Wymagania

    Czego oczekujemy?
    - Znajomości j. niemieckiego (min. B1) – będziesz używać go w codziennej pracy, więc jest to warunek konieczny.
    - Komunikatywnej znajomości innych języków obcych (mile widziane).
    - Dobrej znajomości obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel.
    - Organizacji pracy własnej, terminowości, obowiązkowości.

    Co oferujemy

    Co oferujemy?
    - Umowę o pracę i pełny etat (godziny pracy 06:30-14:30 lub 8:00–16:00).
    - Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
    - Możliwość awansu po 3 miesiącach.
    - W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
    - Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
    - Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
    - Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

    Dojazd: Tramwajem (linie 2, 6, 7, 17; przystanek Orla) lub autobusem (linie 126, 133, 143; przystanek Gajowicka).

    Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

    RODO

    Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  • Inne ogłoszenia pracodawcy