• Menadżer ds. administracji (okolice Bielan Wr.)

    Business Bridge Group

    • Lokalizacja
      Wrocław
    • Poziom stanowiska
      Menadżer
    • Widełki płacowe
      7000 - 7000 zł brutto / msc.
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

    Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:
    Menadżer ds. administracji (okolice Bielan Wr.)

    Opis stanowiska
    • nadzór nad bieżącą działalnością administracyjną w firmie
    • zarządzanie dokumentacją, w tym przepływem dokumentów, korespondencji, faktur oraz przepływem informacji
    • wypełnianie wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
    • pozyskiwanie wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
    • inwentaryzacja sprzętu
    • organizowanie eventów firmowych
    • współpraca z różnymi działami firmy
    • reprezentowanie firmy na zewnątrz (kontakty z kontrahentami firmy, instytucjami zewnętrznymi itp.)
    • optymalizacja procesów administracyjnych
    Wymagania
    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
    • min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w jednostce biznesowej
    • doświadczenie w obszarze ewidencjonowania korespondencji i faktur w systemie obiegu dokumentów
    • doświadczenie w wypełnianiu wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
    • doświadczenie w pozyskiwaniu wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
    • bardzo dobra/biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
    • bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zorientowanie na cel
    • umiejętność skutecznego zarządzania zespołem oraz współpracy w zespole (team player)
    • odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
    • doskonała znajomość pakietu MS Office
    Co oferujemy
    • stabilne, długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • wynagrodzenie w wysokości ok. 7000 PLN netto na podstawie umowy o pracę
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy
    • pracę stacjonarną w elastycznych godzinach pracy biura
    • bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania
    • integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery, karta paliwowa pracownicza)
    • pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii


    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:

    https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=4376535&cfg=09f1a96a49c14a1c8bb1044bd42fe40c&fromSkk=1730295140140&ejoId=626520&ejorId=409838&comId=20048450

    RODO

    Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.

    W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych”

    Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: rodo@bbgroup.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.


    "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"
    Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:
    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2.
    2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: rodo@bbgroup.com.pl lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław.
    3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
    a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
    b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
    c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
    4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
    a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora,
    b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora,
    c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora,
    d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.),
    e) operatorom pocztowym,
    f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;
    6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą:
    a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;
    b) w odniesieniu do rekrutacji bieżących – do 12 m-cy od daty zakończenia danego procesu rekrutacyjnego,
    c) w odniesieniu do rekrutacji przyszłych – do 36 m-cy od daty udzielenia zgody.
    7. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

  • Inne ogłoszenia pracodawcy