• Koordynator Ochrony i Monitoringu

    Oben & Company sp. z o.o.

    • Lokalizacja
      Bytom
    • Poziom stanowiska
      Kierownik / koordynator
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    Jesteśmy agencją zatrudnienia Oben & Company sp. z o.o. (numer KRAZ: 30622). Specjalizujemy się w rekrutacji specjalistów z różnych branż metodą Search & Selection i Executive Search.

    Opis stanowiska

    Dla naszego klienta, firmy STABILO sp. z o.o., poszukujemy wykwalifikowanego pracownika na stanowisko Koordynatora Ochrony i Monitoringu, odpowiedzialnego za realizowanie oraz wdrażanie polityki bezpieczeństwa organizacji. Osoba na tym stanowisku będzie pełnić kluczową rolę w zarządzaniu działem ochrony obiektu, monitorowaniu systemów zabezpieczeń oraz koordynowaniu współpracy z zewnętrznymi podmiotami, w tym m.in. służbami publicznymi.

    Stanowisko to wiąże się ze ścisłą współpracą z zarządem firmy w zakresie opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii ochrony oraz bieżącym nadzorze nad działaniami mającymi na celu zapewnienie bezpieczeństwa. Koordynator będzie również odpowiedzialny za zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z RODO oraz normami ochrony przeciwpożarowej. Do jego zadań będzie należało także skuteczne zarządzanie personelem ochrony, optymalizacja procesów operacyjnych oraz utrzymanie najwyższych standardów bezpieczeństwa na terenie obiektu.


    Zakres obowiązków


    • Opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie realizacji planów krótkoterminowych, średnioterminowych i długoterminowych dla działu ochrony, zapewniając ich zgodność z polityką bezpieczeństwa organizacji;
    • Planowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie zadań realizowanych przez dział ochrony oraz osoby zaangażowane w wykonywanie zleceń ochrony, w tym kontrolowanie ruchu osobowego i materiałowego oraz zapewnienie ochrony przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem mienia;
    • Przydzielanie zadań pracownikom działu ochrony oraz monitorowanie zgodności ich obowiązków z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami, regulacjami prawnymi i standardami jakości;
    • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników ochrony w celu rozliczeń, kontrolowanie poprawności danych dotyczących nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, zapewniając ich zgodność z obowiązującymi przepisami;
    • Zapewnienie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących ochrony osób i mienia, norm ochrony przeciwpożarowej, RODO oraz innych regulacji prawnych związanych z bezpieczeństwem;
    • Prowadzenie ewidencji oraz rejestrów dotyczących osób, firm, pojazdów, kluczy, przepustek i innych zasobów, a także przedstawianie wymaganych dokumentów organom koncesyjnym w przypadkach, gdy działalność ochrony podlega regulacjom ustawy o ochronie osób i mienia;
    • Wyznaczanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz kosztami funkcjonowania działu ochrony, zapewniając efektywność operacyjną oraz zgodność z budżetem;
    • Zapewnienie przestrzegania przepisów ustawy o ochronie osób i mienia, tajemnicy służbowej oraz zasad etyki zawodowej. Zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy dla podległego personelu, przestrzeganie zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska;
    • Zapewnienie pełnej zgodności działań z przepisami ochrony danych osobowych (RODO) oraz nadzorowanie przestrzegania tych przepisów przez wszystkich pracowników działu ochrony;
    • Wspieranie realizacji inwestycji prowadzonych na terenie firmy, z uwzględnieniem aspektów bezpieczeństwa oraz zapewnienia zgodności działań z obowiązującymi normami;
    • Nadzór nad systemami ochrony przeciwpożarowej oraz organizacja działań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, zapewniając ich sprawność i skuteczność;
    • Obsługa systemów rejestracji wizualnej i kontrolowania ruchu na terenie obiektu, w tym monitorowanie systemów CCTV oraz systemów kontroli dostępu;
    • Współpraca z zewnętrznymi firmami ochroniarskimi, patrolami interwencyjnymi oraz służbami ratunkowymi, w tym strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym i policją, w celu zapewnienia kompleksowego bezpieczeństwa;
    • Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, weryfikacja zgodności działań najemców z obowiązującymi instrukcjami i regulaminami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej;
    • Monitorowanie sprawności infrastruktury zabezpieczającej teren obiektu, w tym ogrodzeń, kamer, czujników oraz innych systemów ochrony, w celu zapewnienia ciągłości i skuteczności działań ochrony.
    Wymagania
    • Wykształcenie: Minimum średnie;
    • Doświadczenie: Co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze ochrony osób i mienia;


    Umiejętności i kompetencje:


    • Prawo jazdy kat. B;
    • Biegłość w obsłudze MS Office i systemów informacji wizualnej;
    • Zdolność do pracy zespołowej, sumienność, odpowiedzialność i rozwaga w podejmowaniu decyzji;
    • Cechy osobowościowe: Spostrzegawczość, dokładność, punktualność, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych.


    Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna wyróżniać się:

    • Rzetelnością i obowiązkowością w realizacji powierzonych zadań;
    • Sumiennością i dokładnością w działaniu;
    • Umiejętnością efektywnej współpracy w zespole;
    • Rozwagą i odpowiedzialnością w podejmowaniu decyzji, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji;
    • Punktualnością oraz spostrzegawczością w ocenie sytuacji;
    • Zdolnością do zachowania profesjonalizmu i opanowania w sytuacjach zagrożenia, w szczególności w przypadku zagrożenia pożarowego.
    Co oferujemy
    • Stabilne warunki zatrudnienia na terenie obiektu przemysłowego;
    • Możliwość wdrażania nowych rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem;
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
    RODO

    KLAUZULA INFORMACYJNA 


    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:


    a. Administratorem danych osobowych Klienta jest Oben & Company sp. z o.o. Wrocławska 32/34, 41-902 Bytom Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji administratora jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: hr@obencompany.com 

    b. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, wdrożoną Polityką prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji usług, w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, jak również w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Klienta.

    c. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą podmioty świadczące usługi księgowe, informatyczne, marketingowe, analityczne, prawne.

    d. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    e. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres wykonania umowy, a po jej wykonaniu lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują Administratora do retencji danych. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe Klienta podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).

    f. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

    g. Klient ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Kupującego narusza przepisy RODO

    h. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Klient jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

    i. Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym w formie profilowania.

    j. Administrator wdrożył pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz wprowadził kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizuje skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez administratora albo przetwarzający, z którymi administrator ściśle współpracuje.


    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Oben & Company sp. z o.o. Wrocławska 32/34, 41-902 Bytom 6263057503 511247001 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.



  • Inne ogłoszenia pracodawcy