• Asystent ds. realizacji projektów polskich i administracji

    Invent Sp. z o. o.

    • Lokalizacja
      Wrocław
    • Poziom stanowiska
      Asystent
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę / Umowa zlecenie
    • Model pracy
      Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    Kim jesteśmy?

    Firma Invent Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach.

    Nasze mocne strony to doskonała znajomość rynku, pełne zaangażowanie, skrupulatność i wzajemne zaufanie.

    To powoduje, że jesteśmy pewnym pracodawcą i sprawdzonym partnerem biznesowym.

    Opis stanowiska

    Jakie będą Twoje zadania?
    - Telefoniczna rekrutacja kandydatów do pracy przy inwentaryzacji na terenie Polski.
    - Kontakt z kandydatami poprzez obsługę kanałów komunikacji (Czater, infolinia, telefon, mail).
    - Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
    - Organizacja noclegów dla Teamów polskich na terenie Polski.
    - Współpraca z firmami przewozowymi na terenie Polski.
    - Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów.
    - Przygotowywanie bieżących zestawień.
    - Wsparcie działu w bieżących działaniach.

    Wymagania

    Wymagania:
    - Mile widziane doświadczenie w rekrutacji (agencje pracy tymczasowej, rekrutacje masowe, sezonowe, wyjazdowe, call center).
    - Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność sprawnego działania.
    - Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji bieżących zadań.
    - Otwartość na inicjatywę własną i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
    - Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i obowiązkowość.

    Co oferujemy

    Co oferujemy?
    - Umowę zlecenie lub umowę o pracę (możliwość wyboru) i pełny etat (8:00–16:00).
    - Pracę stacjonarną w biurze w pięknej willi przy ul. Gajowickiej 195.
    - Możliwość awansu po 3 miesiącach.
    - W pełni wyposażone stanowisko pracy (laptop, telefon, 2 monitory).
    - Dofinansowanie do kursów i szkoleń.
    - Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
    - Imprezy firmowe i wyjazdy integracyjne.
    - Przyjazną atmosferę – kawa, elastyczny dress code, wsparcie zespołu.

    RODO

    Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  • Inne ogłoszenia pracodawcy