-
Doradca ubezpieczeniowy
PZU Życie SA
-
LokalizacjaLegnica
-
Poziom stanowiskaMenadżer
-
Rodzaj umowyUmowa agencyjna
-
Model pracyHybrydowa
-
Wymiar pracyPełny etat
-
DokumentyNiewymagane CV
Opis firmyW związku z dynamicznym rozwojem Sieci Sprzedaży poszukujemy osób do współpracy.Opis stanowiskaW związku z rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy osób gotowych na nowe
wyzwania i samodzielną pracę.
Jaki będzie Twój zakres obowiązków
- Profesjonalne doradzanie klientom w sprawach związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi,
- indywidualnymi na życie oraz grupowymi
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Obsługa powierzonego portfela klientów
Wymagania- Minimum średnie wykształcenie
- Minimum 2-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży
- Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym lub indywidualnym
- Umiejętność pracy na celach sprzedażowych
- Znajomość technik sprzedaży
- Gotowość do otwarcia działalności gospodarczej
- Prawo jazdy kategorii B
Co oferujemy- Stabilne warunki zatrudnienia
- System wynagrodzenia, który obejmuje: wynagrodzenie stałe, miesięczne prowizjesprzedażowe i premie kwartalne
- Portfel klientów
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji
- Umowę agencyjną z najbardziej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce
Jakie benefity mamy dla Ciebie
- Zniżki na ubezpieczenia majątkowe
- Pakiet zniżek u partnerów Grupy PZU
- Akcje promocyjne i konkursy z wartościowymi nagrodami
- Atrakcyjne szkolenia i wydarzenia biznesowe
- Elastyczny czas pracy
https://youtu.be/UmCcLslle2g
https://youtu.be/hEOQ_f8DUZM
https://www.youtube.com/watch?v=k90UkHwQwekRODOInformacja Administratora danych osobowych oraz Informacja o procedurze zgłaszania naruszeń
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA przetwarza dane osobowe potencjalnych współpracowników w związku z prowadzeniem rekrutacji. W tym materiale wyjaśniamy, jak i dlaczego Spółka przetwarza Twoje dane osobowe oraz w jaki sposób dba o ich ochronę. Wysłanie aplikacji przez Kandydata oznacza jednoznaczne zapoznanie się z Informacją Administratora Danych Osobowych PZU Życie SA, która znajduje się tutaj:
Informacja Administratora danych osobowych dla osoby aplikującej na Doradcę Ubezpieczeniowego
[Administrator i dane kontaktowe administratora i Inspektora Ochrony Danych]
Administratorem danych osobowych jest PZU Życie SA z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa.
Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail kontakt@pzu.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby administratora. We wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może się odbyć drogą elektroniczną na adres e-mail IODpzu@pzu.pl lub pisemnie na adres PZU Życie SA, IOD, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa.
[Przetwarzanie danych]
Administrator może przetwarzać Pani/Pana dane w celu:
przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z odpowiednich przepisów, oraz zgoda na przetwarzanie w tym celu przekazanych przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie szerszym niż wymagane w związku z prowadzeniem bieżącego procesu rekrutacyjnego,
przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania będzie zgoda, jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym celu,
marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych administratora, obejmującego profilowanie w celu dostosowania przesyłanych treści marketingowych – jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, zgoda ta będzie podstawą prawną dla przetwarzania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.
[Okres przechowywania danych]
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 365 dni od momentu wysłania aplikacji, chyba że wcześniej wycofa Pani/Pan zgodę będącą podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
[Przekazywanie danych]
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, w tym m.in. dostawcom usług IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
[Pani/Pana prawa]
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo jej wycofania. Zgodę można odwołać w każdym czasie w oddziale lub wysyłając e-mail na adres kontakt@pzu.pl albo pismo na adres PZU, ul. Postępu 18a, 02-676 Warszawa. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce takim organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o Procedurze zgłaszania naruszeń
PZU przykłada szczególną wagę do prowadzenia działalności transparentnie i zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i umożliwia zarówno pracownikom, jak i osobom niebędącym pracownikami Spółki zgłaszanie sytuacji mogących stanowić naruszenie prawa.
Sygnalista: kto to?
Sygnalista to osoba zgłaszająca naruszenie, które miało miejsce w Spółce w kontekście związanym z pracą. Sygnalistą może być zarówno pracownik, jak i np.: były pracownik, pracownik tymczasowy, osoba świadcząca pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym na podstawie umowy cywilnoprawnej, praktykant, stażysta, kandydat do pracy, partner biznesowy, podwykonawca czy wolontariusz.
Jakie naruszenia podlegają zgłoszeniu?
Zgłoszeniu podlegają naruszenia objęte przepisami ustawy z 14 czerwca 2024 r. o sygnalistach, które dotyczą działania lub zaniechania niezgodnego z prawem lub mające na celu obejście prawa dotyczące:
korupcji;
zamówień publicznych;
usług, produktów i rynków finansowych;
przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami;
bezpieczeństwa transportu;
ochrony środowiska;
ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego;
bezpieczeństwa żywności i pasz;
zdrowia i dobrostanu zwierząt;
zdrowia publicznego;
ochrony konsumentów;
ochrony prywatności i danych osobowych;
bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych;
interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej;
rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych;
konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela – występujące w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej.
Kanały zgłaszania naruszeń PZU Życie SA
Zgłoszenie naruszenia jest możliwe:
telefonicznie – pod numerem +48 225822775, dedykowanym tylko do dokonywania zgłoszeń (linia nagrywana) zgłoszenia telefoniczne mogą być dokonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
elektronicznie – na adres sygnalista@pzu.pl;
pocztą tradycyjną – na adres Spółki: Biuro Compliance, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna lub Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa, z dopiskiem: „zgłoszenie naruszenia - poufne";
osobiście – w trakcie bezpośredniego spotkania z pracownikiem Biura Compliance rozpatrującym zgłoszenie. Takie spotkanie jest organizowane na wniosek złożony przez zgłaszającego z wykorzystaniem jednego z kanałów zgłoszeń opisanych wyżej. Spotkanie organizowane jest wówczas w siedzibie Spółki w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji. Rozpatrujący zgłoszenie po każdym spotkaniu przygotowuje protokół.
Zgłoszenie powinno zawierać informacje i dane umożliwiające jego weryfikację, w szczególności:
wskazanie Spółki, której zgłoszenie dotyczy;
opis naruszenia oraz, jeśli to możliwe, wskazanie naruszonego przepisu prawa;
miejsce i czas wystąpienia naruszenia;
informacje o osobie, której dotyczy zgłoszenie;
w przypadku zgłaszania wątpliwości co do zgodności określonych działań lub zaniechań, uzasadnienie swoich wątpliwości oraz przyczyn ich powstania;
opis znajdujących się w posiadaniu sygnalisty dokumentów oraz innych dostępnych dowodów dotyczących zgłoszenia;
imię i nazwisko sygnalisty oraz dane umożliwiające kontakt z sygnalistą, chyba że zgłoszenie jest anonimowe.
Gwarancja poufności
Tożsamość sygnalisty nie zostanie ujawniona bez wyraźnej zgody tej osoby, żadnej osobie, która nie jest do tego upoważniona. Osobą upoważnioną jest np.: pracownik przyjmujący zgłoszenie czy je weryfikujący.
Wyjątkiem od tej zasady jest ujawnienie tożsamości za zgodą sygnalisty lub, jeśli jest konieczne, dla celów postępowań wyjaśniających lub sądowych dotyczących obrony osoby, której dotyczy zgłoszenie.
Zgłoszenia anonimowe lub imienne
Zgłoszenie naruszenia może być anonimowe, może być też imienne. Zwracamy jednak uwagę, że zgłoszenia bez podania danych kontaktowych skutkują brakiem poinformowania o przyjęciu zgłoszenia oraz brakiem przekazania informacji zwrotnej.
Prawa sygnalisty
Każdemu sygnaliście Spółka zapewnia:
zachowanie w poufności jego danych osobowych, czyli informacji, na podstawie których można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować jego tożsamość,
ochronę przed działaniami odwetowymi;
w przypadku obawy o zastosowanie działań odwetowych, sygnalista może ją zgłosić za pośrednictwem jednego z kanałów zgłaszania naruszeń,
przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sposób rzetelny i kompleksowy, z zachowaniem zasad bezstronności i obiektywizmu,
przekazanie informacji o przyjęciu zgłoszenia oraz przekazanie informacji zwrotnej.
Przetwarzanie danych osobowych
Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z dokonanym zgłoszeniem są przetwarzane zgodnie z postanowieniami rozporządzenia RODO, innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych PZU.
Spółka, po otrzymaniu zgłoszenia, przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do przyjęcia zgłoszenia lub podjęcia ewentualnego postępowania wyjaśniającego. Dane osobowe, które nie mają znaczenia dla rozpatrywania zgłoszenia, nie są zbierane, a w razie przypadkowego zebrania, są niezwłocznie usuwane. Usunięcie tych danych osobowych następuje w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy.
Dane osobowe przetwarzane w związku z przyjęciem zgłoszenia lub podjęciem postępowania wyjaśniającego, dokumenty związane ze Zgłoszeniem oraz pozostałe informacje zamieszczone w Rejestrze Zgłoszeń są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie wyjaśniające, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Po upływie okresu, o którym mowa powyżej, dokumenty i dane zebrane w trakcie postępowania wyjaśniającego podlegają usunięciu zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych aktach wewnętrznych obowiązujących w Spółce.
Zgłoszenia naruszeń organom publicznym
Sygnalista może, bez uprzedniego dokonania zgłoszenia Spółce, dokonać zgłoszenia o naruszeniu prawa organowi publicznemu:
do Rzecznika Praw Obywatelskich
lub do organu publicznego przyjmującego zgłoszenia naruszeń w dziedzinie należącej do zakresu działania tego organu
oraz, w stosownych przypadkach do instytucji, organów lub jednostek organizacyjnych Unii Europejskiej.
Zgłoszenia o naruszeniu prawa organowi publicznemu należy dokonać zgodnie z procedurą przyjmowania zgłoszeń ustaloną przez dany podmiot. -
-
Inne ogłoszenia pracodawcy