• Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

    Mellon Poland Sp. z o.o.

    • Lokalizacja
      Warszawa
    • Poziom stanowiska
      Młodszy specjalista (Junior)
    • Widełki płacowe
      4600 - 5700 zł brutto / msc.
    • Rodzaj umowy
      Umowa o pracę / Umowa zlecenie
    • Model pracy
      Hybrydowa / Stacjonarna
    • Wymiar pracy
      Pełny etat
    • Dokumenty
      Wymagane CV
    Opis firmy

    Firma Mellon Poland Sp. z o.o. została założona w 2006 r. w Warszawie. Przedsiębiorstwo oferuje specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe dla firm i instytucji, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, takich jak banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorzy telekomunikacyjni i duże firmy zajmujące się handlem detalicznym.

    Opis stanowiska

    Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy kandydata na stanowisko:

    Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy stacjonarnej: ul. Taśmowa 7, Warszawa-Mokotów


    Będziesz odpowiedzialny/a za:
    • Przyjmowanie zleceń (telefoniczne i mailowe) odnośnie problemów ze sprzętem chłodniczym klientów;
    • Obsługę klienta oraz wprowadzanie danych do systemu;
    • Przydzielenie zgłoszeń Technikom oraz umówienie serwisu u klienta;

    Wymagania

    Wymagamy:
    • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym - również w weekendy - warunek konieczny (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00);
    • Odpowiedzialności, komunikatywności, opanowania oraz zorganizowania;
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym (A2-B1).

    Co oferujemy

    Oferujemy:
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), później umowę o pracę;
    • Twoje wynagrodzenie będzie się składało z wynagrodzenia zasadniczego (28zł/h) oraz premii;
    • Swoją pracę będziesz wykonywał w biurze w dogodnej lokalizacji na warszawskim Mokotowie (ul. Taśmowa 7);
    • Zapewnimy ci kompleksowe wdrożenie w obowiązki na stanowisku;
    • Na każdym etapie będziesz mógł liczyć na wsparcie wykfalifikowanej kadry menedżerskiej;
    • Po okresie wdrożenia będziesz mógł skorzystać z pakietu benefitów:
         o Karta multisport;
         o Dodatek do karty miejskiej;
         o Ubezpieczenie zdrowotne.


    Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj przez link!


    https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9d47777e9594691a1fe97cabd937373

    RODO

    Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana w aplikacji danych osobowych jest Mellon Poland Spółka z o.o., z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa (dalej: „Administrator”).
    Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbędzie się w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i/lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych Administratora.

    Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w oparciu o obowiązujące przepisy. Podstawę prawną naszych działań jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych 2016/679/WE (dalej: RODO).
    Może Pani/Pan wyrazić zgodę na preferowaną formę, w jakiej informacje o rekrutacji będą przekazywane (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zamknięcia procesu rekrutacyjnego. W przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 5 miesięcy. W przypadku przetwarzania danych osobowych dla celów rekrutacji w oparciu o wyrażoną zgodę, okres przetwarzania może w każdym przypadku ulec skróceniu poprzez wycofanie zgody.
    Odbiorcą podanych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Spółkę w procesach rekrutacji (wsparcie w zakresie IT), przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z zaleceniami Administratora.
    Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do nadesłanych danych, sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia (gdy podstawą jest zgoda, a dane przetwarzane są w sposób zautomatyzowany) lub ograniczenia ich przetwarzania. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, dlatego można ją w każdym momencie wycofać (również w zakresie poszczególnych form kontaktu). Jeśli wycofa Pani/Pan zgodę, proszę pamiętać, że dane przetwarzane przed jej wycofaniem, były przetwarzane zgodnie z prawem.
    Aby wycofać zgodę prosimy wysłać e-mail na adres: office.pl@mellongroup.com
    Bezpieczeństwo danych naszych kandydatów jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uzna Pani/Pan, że przetwarzając Pani/Pana dane osobowe naruszamy przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W odniesieniu do rekrutacji, podanie danych jest dobrowolne, ale konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji (w przypadku rekrutacji niepodanie danych wykraczających poza zakres wynikający z przepisów prawa pracy nie wpłynie na ten proces).

    Mellon Poland Sp. z o.o. informuje, że osobom ubiegającym się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług udostępniona została procedura zgłoszeń wewnętrznych. Treść procedury oraz link do zgłoszeń wewnętrznych zostały umieszczone na stronie www.mellon.com.pl

  • Inne ogłoszenia pracodawcy